Księga przychodów i rozchodów, ryczałt ewidencjonowany i karta podatkowa
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych dla potrzeb PIT i VAT;
- bieżące ewidencjonowanie przychodów dla potrzeb zryczałtowanego podatku dochodowego i podatku od towarów i usług;
- prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz ewidencji wyposażenia
- ustalanie miesięcznych zaliczek w podatku dochodowym PIT, sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług VAT-7 lub VAT-7K oraz informacji podsumowujących VAT-UE;
- sporządzenie zeznania podatkowego po zakończonym roku;
- udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych;
- współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli podatkowej i kontroli skarbowej;
- przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom;
- sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych dla pracowników.